شنبه ششم مرداد ماه
مجمع انتخاب رئیس هیات تیراندازی استان ایلام

شهبازی:‌ ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزش تیراندازی ایلام اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای سالن تیراندازی این استان خبر داد و گفت: ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان به همت دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، شهاب شهبازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات تیراندازی استان ایلام، اظهار کرد: تیراندازی، رشته‌ای المپیکی و بر پایه هوش و تمرکز است و اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون این رشته، برای ارتقای این ورزش در استان کمک خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به رقابت‌های مهم پیش‌رو در سطح ملی و بین‌المللی، روزهای خوب و پرفروغی برای ورزشکاران این رشته ورزشی در استان متصور است، افزود: هر چه به رویدادهای امیدبخش وامیدآفرین در سطح جامعه کمک شود باعث تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ابراز کرد: از رئیس جدید این هیأت انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مطلوب به فعالیت خود ادامه داده و در بخش استعدادیابی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و نیز آموزش توجه بیشتری صورت گیرد.

 

شهبازی با تاکید بر اینکه این هیأت نگاه ویژه‌ای به اخلاق محوری و کارهای فرهنگی داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های و استعدادهای درخشان استان، این رشته را به جایگاه واقعی خود برساند.

 

وی به خدمات و اقدامات دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود : از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته و تا پایان سال نیز ۱۵ پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

 

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار، اعتبار ورزشی استان با نگاه دولت سیزدهم طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهرهای کشور بوده است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت که این امر نشان از توجه دولت شهید رئیسی به ایلام و استان‌های کم برخودار است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وعده‌های صادق، برای تکمیل سالن تیراندازی ایلام ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده تا بخشی از مشکلات این سالن برطرف شود.