پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه
با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی؛

مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی به جام جهانی باکو برگزار شد

جلسه هماهنگی و توجیهی پیش از اعزام و بدرقه تیم‌های ملی به مسابقات جام جهانی تفنگ و تپانچه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه هماهنگی و توجیهی پیش از اعزام و بدرقه تیم‌های ملی به مسابقات جام جهانی تفنگ و تپانچه در باکوی جمهوری آذربایجان دوشنبه شب، ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون، مهدی مبینی و کبری غیاثی، دبیر کل و نایب رئیس، سرپرست کمیته پزشکی و آقایان محمد پاشا، ناصر رسولی، محمد علی همتی، علی حیدری، گل محمدی و متقیان نژاد، کادر فنی تیم تفنگ و تپانچه ( مریم طالبی، محسن نصر اصفهانی، احمد ظفر جعفرزاده، مریم سلطانی، سولماز نقی زاده، امیر حسین صولت، ساسان شهسواری) و‌ تیراندازان اعزامی به این مسابقات و اعضای تیم ملی در آمفی تئاتر  فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در ابتدا ناصر رسولی، سرپرست سازمان تیم‌های ملی گزارشی از حضور تیراندازان در جام جهانی باکو ارائه کرد.

در ادامه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون با تاکید بر حفظ آرامش روحی ورزشکاران با توکل بر خدا و تفسیر آیاتی از قرآن کریم، عنوان کرد: همه باید جهت توسعه و حل مشکلات و ایجاد راهکارها برای تیم ملی گام برداریم و‌ در این مسیر هر حرکتی انجام شود، خداوند  آن را در ثبت خواهد کرد.

 سپس نفرات اعزامی با عبور از زیر قرآن  و با اهدای گل از سوی مسئولین فدراسیون تیراندازی کشورمان جهت اعزام به جام جهانی باکو بدرقه شدند.

جام جهانی تیراندازی از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود و نمایندگان ایران در تفنگ و تپانچه زنان و مردان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده، آرمینا صادقیان و ساینا تیموری در بخش تفنگ و محمدرسول عفتی، جواد فروغی، امیر جوهری‌خو و وحید گلخندان و سجاد پورحسینی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و زینب طوماری در بخش تپانچه نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.