سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره لیگ‌های سلاح‌های بادی سال 1401

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره لیگ‌های سلاح‌های بادی سال 1401 عصر یکشنبه، 14 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره لیگ‌های سلاح‌های بادی سال 1401 عصر امروز (یکشنبه)، 14 اسفند ماه در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور مسئولین فدراسیون، مربیان و سرپرست های تیم های حاضر، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده تیراندازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سلمان صالحی، سرپرست کمیته لیگ فدراسسیون تیراندازی گزارش جامعی از پانزدهمین دوره لیگ سلاح‌های باید ارائه کرد.

 در ادامه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در جمع حاضران ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از لیگ اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی در سال آینده رویدادهای مهمی را در پیش دارد و باید برای حضور در مسابقات کسب سهمیه آماده شویم در این مورد برنامه داریم و اعزام ها انجام می شود. برنامه ریزی کردیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در ادامه به امضای تفاهم نامه‌همکاری با ستاد مبارزه با موارد مخدر تحت عنوان "یاریگران زندگی" اشاره کرد و گفت: از هر استان 5 روستای پر خطر در طرح "یاریگران زندگی" شرکت می کنند و همه وزشکاران و مربیان تیراندازی را به آموزش ورزشکاران روستایی دعوت می کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه از دکتر کوهپایه زاده و شیردل گرشاسبی، دو پیشکسوت رشته تیراندازی  و خانم خاکساری به عنوان بانوی پر تلاش در این رشته نیز تقدیر کرد.

در پایان این مراسم تیم‌ها و نفرات برتر در رده سنی جوانان و بزرگسالان تفنگ و تپانچه و در دو بخش زنان و مردان حاضر در لیگ برتر و دسته یک مدال‌ و احکام قهرمانی خود را دریافت کردند. 

نفرات و تیم‌های نخست در لیگ دسته یک و لیگ برتر را در فایل زیر ببینید.