چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:

292 پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان از اجرای 16 هزار و 518 برنامه و افتتاح 292 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، دکتر بنیامین شکوه‌فر اظهار داشت: با توجه به اهمیت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز ایام‌الله دهه فجر، طبق برنامه‌ریزی‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در این راستا پرشورتر از سال‌های گذشته با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، دستاوردهای جمهوری اسلامی را در دو حوزه ورزش و جوانان معرفی می‌کنند.

وی افزود: براین اساس ۳ هزارو ۲۵۶ برنامه در حوزه فرهنگی، ۴ هزارو ۸۵۴ برنامه حوزه قهرمانی، ۶ هزار و ۶۳۶برنامه حوزه همگانی، ۱ هزار و 480 برنامه حوزه جوانان در ایام دهه مبار‌ک فجر توسط ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها انجام خواهد شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص افتتاح‌های زیرساخت‌های ورزشی نیز ادامه داد: همچنین ۲۹۲ پروژه عمرانی در این ایام افتتاح خواهد شد که امیدوارم این پروژه‌ها بتواند منشا اثر خیر برای مردم عزیز و ورزش دوست کشورمان باشد .

دکتر بنیامین شکوه‌فر با بیان اینکه برنامه‌های این حوزه افزایش 45 درصدی داشته توضیح داد: استان کرمان با ۱۹۶۰ برنامه و استان اصفهان با ۱۹۱۹ برنامه بیشترین فعالیت را بین ادارات کل در ایام دهه فجر خواهند داشت.