جمعه دهم فروردین ماه

قربانی: برخی شرایط دور از شأن ورزش است/ تیراندازان ما بسیار با اخلاق هستند

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازان ما بسیار با اخلاق هستند و من فرمانده لشکرهای زیادی در جنگ بودم اما امروز افتخار می‌کنم که خدمت‌گزار این تیراندازان هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی تیراندازی در مصر، اظهار داشت: در ابتدا این ایام و آغاز ماه رجب را به همه عزیزان تبریک عرض می‌نمایم در طول ۶۵ سال تیراندازی فقط یک مدال المپیک کسب کرده که در المپیک توکیو توسط فروغی با رنگ طلا کسب شده است‌ همه جوانان ما در شهرستان‌ها می‌توانند مانند فروغی افتخار آفرینی کنند. زمانی که آمدم مشکلات در این فدراسیون زیاد بود. ۳۵ میلیارد بدهی وجود داشت ولی به این مسائل توجه نکردم. بعد از اینکه مدت‌ها اهداف پروازی تعطیل و تفنگ و تپانچه راکد بود، کارها را به خوبی پیش بردیم.

وی در ادامه افزود: یک سری کار اساسی هست‌ که باید انجام شود. برخی از خط‌های تیراندازی مشکل دارد که باید بر طرف شود. یک میدان اهداف پروازی هم تعطیل شده است. دور از شان ورزش است که اینگونه باشد. رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: ۳۵ سفر استانی داشتم. در کردستان ۵۰ قبضه اسلحه هوماک و ۵ میلیارد تومان اعتبار از استانداری برای هیات استان گرفتم. سفر‌های استانی ما صوری نبوده و کارها را پیگیری کردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: بیش از ۵ هزار نفر در سه رده سنی و در سه اسلحه در مسابقات مختلف ما شرکت کردند و بالغ بر ۴ هزار نفر در سراسر کشور فعال شده اند. تصمیم‌گیری انفرادی را کنار گذاشتیم و خرد جمعی را به کار بستیم و کمیته فنی در همه رشته ها فعال شده است. قربانی در پایان گفت: ۲۵ میلیارد تومان  با امروز در فدراسیون هزینه‌ کرده ایم.امروز شما را دعوت نکرده ایم که فقط مطالبه کنیم و شرایط را می دانیم. تیراندازان ما بسیار با اخلاق هستند و من فرمانده لشکرهای زیادی در جنگ بودم اما امروز افتخار می‌کنم که نوکر این تیراندازان هستم.

انتهای پیام/