جمعه دهم فروردین ماه
به منظور استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون و ستاد مبارزه با مواد مخدر

دیدار مرتضی قربانی و سردار مومنی برگزار شد

جلسه مشترک سردار اسکندر مومنی، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در راستای خدمت به جوانان و ملت ایران و به منظور جذب نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور عزیزمان به رشته تیراندازی و همچنین در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، جلسه مشترک سردار مومنی، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی عصر امروز (شنبه)، اول بهمن ماه در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مهدی مبینی، دبیر کل، کبری غیاثی، نایب رئیس بانوان، حسین زکی‌زاده، خبره ورزشی، علی زارع، رئیس هیات تیراندازی استان اصفهان و حمید شیرازی، رئیس دفتر رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه مقرر شد، جهت جذب و به کارگیری از پتانسیل‌های موجود در رشته تیراندازی و همچنین شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان در این رشته در تهران و سراسر کشور و به منظور حضور آنها در لیگ، رقابت‌های داخلی و برون مرزی و همچنین توسعه این رشته در بعد قهرمانی و همگانی از  ظرفیت‌های موجود در فدراسیون تیراندازی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

انتهای پیام/