جمعه دهم فروردین ماه

هفته دوازدهم لیگ تفنگ استان تهران برگزار شد/ پایان هفته نوزدهم لیگ تپانچه

هفته دوازدهم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تفنگ بادی جمعه، 16 دی به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان تهران،  در پایان هفته دوازدهم لیگ  تفنگ استان تهران که روز جمعه، 16 دی به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، باشگاه پیشرو و پردیسان الف با 848  امتیاز رتبه اول مشترک را کسب کردند، باشگاه هدف با 842 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هیات تیراندازی شمال شرق با  833 امتیاز سوم شد.

در قسمت انفرادی نیز زهرا ایزدی از هیات تیراندازی شمال شرق با ۲۸۹ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، محمد جعفریان از باشگاه هدف با امتیاز 287 رتبه دوم را کسب کرد، آیدا ادریس از باشگاه پردیسان الف و امیر محمد مهدور از باشگاه پیشرو با امتیاز 286 رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

 

پایان هفته نوزدهم  لیگ تپانچه بادی استان تهران با معرفی نفرات برتر

هفته نوزدهم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تپانچه بادی جمعه، 16 دی به میزبانی باشگاه بقیه الله برگزار شد.

در این رقابت باشگاه پیشرو با 829 امتیاز رتبه اول، باشگاه کوثر الف با 824 امتیاز رتبه دوم، باشگاه کبکانیان ب و باشگاه تکین با 821 امتیاز رتبه سوم را کسب کردند.

در قسمت انفرادی نیز سید حسین موسوی از هیات تیراندازی جنوب شرق با امتیاز 285 مقام اول را از آن خود کرد، فاطمه احمدی ازباشگاه تکین، عذرا جابری از تیم پیشرو و عرفان عبدالملکی از تیم کوثر ب با متیاز 282 مقام دوم را کسب کردند و حسین گوهری از باشگاه کبکانیان ب با 281 امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/