پنجشنبه نهم فروردین ماه

برگزاری هفته پنجم لیگ برتر و دسته یک بادی آقایان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان جمعه، 15 مهر ماه در سایت تیراندازی آزادی تهران برگزار می‌شود.

در هفته پنجم لیگ برتر تپانچه مردان که به میزبانی هیات همدان برگزار می‌شود، شهید لطفی هوافضای سپاه با مقاومت دیدار می‌کند و هیات همدان نیز به مصاف نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. در بخش تفنگ مردان نیز که به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری برگزار می شود، باشگاه مقاومت به مصاف باشگاه نیروی زمینی ارتش خواهد رفت و تیم تیگرا نیز در این هفته استراحت دارد.

با توجه به اینکه بیش از دو تیرانداز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در تیم ملی تیراندازی و در مسابقات قهرمانی جهان در مصر حضور دارند، دیدار فولاد مبارکه سپاهان با نوید ایران جوان و هیات ایلام در لیگ تپانچه و تفنگ برگزار نخواهد شد. این دیدارها در تاریخ 6 آبان ماه برگزار می‌شود.

 

لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه

هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه نیز پنجشنبه، 14 مهر ماه  برگزار خواهد شد که در بخش تفنگ و به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری،  تیم های هیات البرز، شهدای ارتش و هیات سمنان به ترتیب برابر شرکت ملی حفاری، شهید لطفی هوافضای سپاه و فولاد هرمزگان قرار می‌گیرند.

 در بخش تپانچه و در گروه الف که به میزبانی کوثر قزوین برگزار می‌‍شود، کوثر قزوین به مصاف امیدهای تیراندازی می‌رود و فونیکس و شرکت ملی حفاری برابر هیات البرز و هیات سمنان قرار می گیرند.

در گروه ب که به میزبانی بیمارستان بقیه الله برگزار می‌شود تیم شاهین با بیمارستان بقیه‌الله دیدرا می کند، غدیر به مصاف هیات خراسان رضوی می‌رود و هیات گلستان و تیپ 264 سلماس به ترتیب برابر شهید لطفی هوا فضای سپاه و نزاجا قرار  خواهند گرفت.