جمعه دهم فروردین ماه

بازدید دکتر صالحی امیری از اردوی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه

دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز (شنبه) با حضور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تمرینی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با توجه به آماده‌سازی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه برای بازی‌های آسیایی هانگژو، دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصرالله سجادی و پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های 2022 هانگژو چین، امروز (شنبه) 2 بهمن‌ماه میهمان فدراسیون تیراندازی بود و با حضور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی از تمرینات ملی‌پوشان تیراندازی دیدن کرد.

دکتر صالحی امیری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تیراندازی طلایی شده و حضور من در اینجا این پیام را دارد که ورزش تیراندازی اولویت جدی ما برای مسابقات پیش‌رو می‌باشد و ما امید ویژه‌ای به این ورزش داریم.

وی با اشاره به اینکه مهدی مبینی در فدراسیون پرتلاش و هدفمند عمل می‌کند گفت: ما هم کمک ویژه به فدراسیون تیراندازی می‌کنیم و در آینده هم کمک خواهیم کرد و مطمئن هستیم وزیر ورزش هم کمک می‌کند تا مسیر خوبی برای تیراندازی در بازی‌های پیش‌رو فراهم شود.

مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون تیراندازی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مربیان گفت: تیراندازان ما در اردوهای تمرینی به رکوردهای قابل قبول و در سطح جهانی دست پیدا کرده‌اند که نشان از روند رو به رشد تیراندازی در این مدت می‌باشد و ما هم قصد داریم در همین راستا کمک‌هزینه تمرینی دیگری را به ملی‌پوشان پرداخت کنیم.