جمعه دهم فروردین ماه

احمدی: در تلاشیم میدان تیر گلوله‌زنی در غرب تهران احداث شود

رئیس کمیته ملی گلوله‌زنی فدراسیون تیراندازی توضیحاتی در خصوص فعالیت اخیر این کمیته ارایه کرد.

سید جلال احمدی، رئیس کمیته ملی گلوله‌زنی فدراسیون تیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور مهندس عظیمی‌نیا، رئیس هیات مدیره ترویج حفاظت و بهره‌برداری حیات وحش و دکتر سالاری، عضو هیات مدیره این انجمن در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد. در این جلسه در خصوص همکاری و تعامل درمورد ترویج  و تبلیغ رشته گلوله زنی در سطح عموم دارندگان سلاح گلوله زن و شکاری گفتگو و تبادل نظر شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست مقرر شد مهندس عظیمی‌نیا با همکاری اداره اراضی و جنگل‌ها اولویتی برای تهیه میدان تیر در تهران و ترجیحا در منطقه غرب تهران در نظر گرفته شود و در این خصوص به کمیته ملی گلوله زنی کمک شود. همچنین قرار شد در جلسه بعدی با حضور کارشناس سلاح و مهمات این کمیته بازدیدی از چند مکان در این خصوص انجام شود.

رئیس کمیته ملی گلوله‌زنی فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: این کمیته با هدف ساماندهی به دارندگان سلاح گلوله‌زنی مجاز و ارتقای سطح دانش گلوله و شرکت در مسابقات بین‌المللی تشکیل شده است. سردار مرتضی قربانی، رئیس محترم فدراسیون تیراندازی با توجه به اهمیت این رشته در بعد نظامی و ارتقای بازدارندگی دفاعی و ترویج این رشته در سطح دارندگان سلاح‌های مجاز، حمایت های خوبی را از این کمیته انجام دادند.

انتهای پیام/