جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

مسئولین شهرستان فارسان به همراه رئیس هیات استان از مجموعه تیراندازی شهرستان فارسان

فرماندار، بخشدار، فرمانده انتظامی شهرستان فارسان و رئیس هیات استان از مجموعه تیراندازی شهرستان فارسان استان چهارمحال وبختیاری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان چهارمحال وبختیاری، در پی دیدار فرماندار شهرستان فارسان و هیات همراه از مجموعه تیراندازی، جلسه ای مشترک با حضور یوسف حیدری، رئیس هیات تیراندازی استان، قربانی، رئیس هیات تیراندازی شهرستان فارسان و کریمی، مسئول کمیته لیگ و مسابقات یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

در این جلسه مشکلات و موانع هیات شهرستان بررسی و بندهای ذیل مصوب شد:

در ابتدا مقرر شد مجموعه تیراندازی به متراژ ۶۰۰ متر از اعتبارات عمرانی  اداره کل ورزش که در اختیار فرمانداری است ایزوگام شود.

در ادامه تعمیر وتکمیل مابقی سالن تیراندازی ۱۰ خط شهرستان از اعتبارات فرمانداری فارسان و پیگیری هیات تیراندازی شهرستان فارسان جهت پیش بینی قطعه زمینی برای راه اندازی سایت اهداف پروازی، سپس در پی برگزاری جشنواره بین المللی به میزبانی شهرستان فارسان، اختصاص  یک روز از برنامه‌های این جشنواره به برگزاری مسابقات اهداف پروازی با هماهنگی و همکاری هیات استان و کمیته جشنواره.

 

همچنین رئیس هیات تیراندازی استان در این نشست اشاره‌ای  به برخی از اقدامات انجام شده از قبیل پیگیری تکمیل و تجهیز سالن‌های چند منظوره در پنج شهرستان به ویژه شهرستان فارسان وکمک اداره ورزش استان به این شهرستان داشتند.