سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

بازدید دکتر ضرغامی از فدراسیون تیراندازی

وزیر میراث فرهنگی: کسب سهمیه المپیک توسط نوجوان ۱۵ ساله باعث افتخار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دکتر سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز در محل فدراسیون تیراندازی حضور یافت.

 

وی در بدو ورود و پس از استقبال مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون با اهدای گل و  قرائت فاتحه بر سر مزار شهید گمنام فدراسیون، به روح شهدا ادای احترام کرد.

 

ضرغامی در ادامه از سالن ۸۰ خط و محل برگزاری اردوی نوجوانان و جوانان بازدید کرد و با ملی پوشان و اعضای کادر فنی گفتگو کرد. وی در این بازدید در جریان تعداد مدال‌های توزیع شده در رشته تیراندازی، عناوین کسب شده توسط تیراندازان و جایگاه این رشته در سبد مدال آوری ورزش ایران قرار گرفت و برای تمام نمایندگان کشورمان در مسابقات برزیل و المپیک پاریس آرزوی موفقیت کرد و به شلیک با تفنگ در فاصله ۱۰ متر پرداخت.

 

مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از فعالیت‌های و عملکرد این فدراسیون در دو سال گذشته ارائه کرد.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان در سایت اهداف پروازی حضور یافت و با ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی و سهمیه المپیک در قطر و کادر فنی گفتگو کرد. وی همچنین ضمن آشنایی با رشته اهداف پروازی  به شلیک به سمت بشقابک‌ها پرداخت.

 

وی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی اهداف پروازی عنوان داشت: محمد بیرانوند ۱۵ سال دارد و در این سن برای اولین بار مجوز حضور در المپیک را در رشته اهداف پروازی را به دست آورده و همچنین با کسب مدال طلا در کویت حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشته است و باعث افتخار شد.

 

دکتر ضرغامی در ادامه افزود: برای او در المپیک آرزوی موفقیت می کنم. خوشبختانه در این رشته بانوان نیز افتخار آفرین هستند که به آنها نیز تبریک می گویم.