پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ناصر رسولی عنوان کرد؛

تغییرات در نحوه برگزاری فینال تیراندازی در المپیک پاریس

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: تا چند ماه آینده هیچ فینالی در روز مسابقه انجام نخواهد شد تا ورزشکاران با شرایط المپیک تطبیق پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی، در خصوص شرایط تمرینی تیرانداز کشورمان در برزیل اظهار داشت: اولین روز تمرینات تیم های ملی در نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد درحال حاضر ودر فاصله 4 روز مانده تا آغاز مسابقات در بخش تپانچه کشورهای سوییس، آمریکا، ازبکستان، کویت، قرقیزستان و ایران و در تفنگ کشورهای سوییس، ازبکستان، قرقیزستان، کویت، سنگاپور، قطر و ایران تمرینات خود را آغاز کردند و سایر کشورها در روزهای آینده اضافه می شوند و و از فرصت تمرین خود استفاده می کنند.


وی در خصوص تغییرات انجام شده در زمان فینال مسابقات گفت: با توجه به اینکه در المپیک هم فینال در روز  بعد از مرحله مقدماتی برگزار می‌شود، این مسابقه و سایر مسابقات با فرمت المپیک برگزار می‌شود و تا چند ماه آینده هیچ فینالی در روز مسابقه انجام نخواهد شد تا ورزشکاران با شرایط المپیک تطبیق پیدا کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس 2024 در رشته تفنگ و تپانچه از 23 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه  در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود.

امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، هادی غرباقی، شرمینه چهل امیرانی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی و الهه احمدی با هدایت مریم طالبی در بخش تفنگ و جواد فروغی، سجاد پورحسینی ، وحید گل‌خندان،  هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و زینب طوماری با هدایت محسن نصر اصفهانی در بخش تپانچه، ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.  ناصر رسولی نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.