یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
همراه با مدال آوران رشته تیراندازی در سال ۱۴۰۲

سلیمانی: سال 1402 از بهترین‌ سال‌ها برای من بود/ توانستم نشان دهم که جوانان می‌توانند رکوردهای خوبی ثبت کنند

ملی پوش تفنگ کشورمان برای تیراندازان در المپیک پاریس آرزوی موفقیت کرد.

یلدا سلیمانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: سال نو را به تمام مردم ایران تبریک عرض می‌کنم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران را دارم. سال 1402 برای من سال خیلی خوب بود و می‌توانم بگوییم یکی از بهترین سال‌ها بود چرا که در این سال موفق به کسب مدال طلای کمپ تمرینی در اندونزی شدم و دو مدال برنز در مسابقات آسیایی بدست آورم.

ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: من توانستم در این سال خودم را نشان دهم و ثابت کنم که جوانان نیز می‌توانند رکوردهای خوبی را ثبت کنند و موفق به کسب مدال‌های خوب و رنگارنگی شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ امیدوارم ورزشکاران بزرگسال که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، در المپیک پاریس بهترین نتیجه را بدست آورند و دست پر به میهن بازگردند و در ادامه برای خودم آرزو می‌کنم با تلاشی که دارم بتوانم بهترین نتیجه‌ها را بدست آورم و رکودم را ارتقا دهم و در رکوردگیری‌هایی که برای اعزام‌های برون مرزی انجام می‌شود بتوانم جز نفرات اصلی باشم و در مسابقات برون مرزی شرکت کنم و کسب مدال کنم. در پایان برای مردمم آرزوی بهترین‌ها را دارم.