شنبه هشتم اردیبهشت ماه
همراه با مدال آوران رشته تیراندازی در سال ۱۴۰۲

ندا امینی: خوشحالم که سال ۱۴۰۲ را با سهمیه المپیک به پایان رساندم/ برای سال جدید تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل حضور موفق در المپیک داشته باشیم

بانوی المپیکی کشورمان کسب موفقیت در المپیک پاریس را مهم ترین برنامه خود در سال 1403 عنوان کرد.

ندا امینی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص عملکردش در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در این سال سه اعزام داشتم که اولین رویداد یونیورسیاد بود که متاسفانه نتوانستم در آن مسابقات مقام کسب کنم. در قهرمانی آسیا در کره جنوبی با وجود تلاش زیاد نتوانستم فینالیست شوم‌ و بلافاصله بعد از آن راهی قهرمانی آسیایی در اندونزی شدم که خدا را شکر فینالیست شدم و سهمیه المپیک پاریس را به دست آوردم که از بهترین اتفاق در سال ۱۴۰۲ برای من بود. خدا را شکر سال ۱۴۰۲ را با سهمیه تمام کردم و به یکی از اهدافی که برای تیراندازی ترسیم شده بود، رسیدیم‌.

وی در ادامه افزود: در سال جدید هدف‌گذاری ‌های جدیدی داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل هم به اهداف خود برسیم و هم اینکه حضور موفقی را در المپیک داشته باشیم.

بانوی المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که کدام موفقیت های ورزشی در سال ۱۴۰۲ شما را خوشحال کرد، گفت: در بازی های آسیایی حضور نداشتم ولی در رشته های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب شد که باعث خوشحالی همه ما شد. بعد از سهمیه خودم، سهمیه ناهید کیانی در تکواندو و محمد بیرانوند در اهداف پروازی جامعه ورزش را خوشحال کرد.