شنبه هشتم اردیبهشت ماه

مجمع سالانه هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مجمع سالانه هیات تیراندازی استان با حضور نائب رئیس فدارسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری، مجمع سالانه هیات تیراندازی استان با حضور نائب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور، معاونت توسعه امور ورزش استان، رئیس هیات تیراندازی استان و مسئولین این هیات برگزار شد.

عباس محمدی در این نشست با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های تیراندازی کشور است، عنوان کرد: این استان از ظرفیت و استعدادهای خوب در رشته تیراندازی برخوردار است و امید است چهارمحال و بختیاری، در سال‌های آتی در مسابقات تیراندازی ملی و بین المللی بیش از پیش عنوان قهرمانی کسب کند.

 

نائب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور افزود: هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری در دو سال گذشته عمکلرد خوبی داشته است و این فدارسیون از برنامه‌های هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه حرفه ای این ورزش حمایت خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای درخشان در رشته تیراندازی گفت: آموزش مربیان رشته تیراندازی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

عبدالله جهانبخشی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گفت: طرح آمایش سرزمین یک طرح علمی و پژوهشی سراسری در سطح کشور است و هدف اجرای این طرح شناسایی استعدادهای ورزشی است.

 

جهانبخشی با اشاره به اینکه این استان دارای بافت عشایری و روستایی است، افزود: استان در رشته تیراندازی گلوله زنی در سطح کشور دارای ظرفیت و استعداد است و هیات تیراندازی استان از فعالیت و عملکرد بالایی برخوردار است.