یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
همراه با مدال آوران رشته تیراندازی در سال ۱۴۰۲

جواد فروغی: در سال 1402 موفقیت ها کم نبود و رکوردگیری اخیر برای من لذت‌بخش بود/ امیدوارم در جدید ابتدا کسب سهمیه و بعد مدال المپیک داشته باشیم

دارنده مدال طلای المپیک توکیو معتقد است رکوردگیری اخیر تیم ملی و ثبت رکورد های بالا از اتفاقات خوب سال 1402 بوده است.

جواد فروغی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت:  فرا رسیدن سال نو را خدمت هموطنان، جامعه ورزش و تیراندازان تبریک می‌گویم‌ سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید. در طول سال موفقیت های تیراندازی کم نبود اما موفقیت اخیر در رکوردگیری پایان سال بسیار لذت بخش بود چون رکوردهای بالایی ثبت شد و نشان داد تیراندازان در آمادگی خوبی هستند و من هم توانستم خودم را در جمع برترین‌ها ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام اتفاق در سال ۱۴۰۲ برای شما متاثر کننده بود، یادآور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی در تپانچه انفرادی با چند x کمتر به فینال نرسیدم و یکی از فرصت‌های کسب سهمیه را از دست دادم.

دارنده مدال طلای المپیک در پاسخ به این سوال که کدام اتفاق ورزشی در سال گذشته برای شما دلچسب بود، گفت: در سال ۱۴۰۲ پیروزی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برابر برزیل برای من بسیار جذاب بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۳ همراه با سربلندی ملت ایران باشد. برای تیراندازی هم در ابتدا آرزوی کسب سهمیه‌های بیشتر در رقابت‌های برزیل و قطر در تپانچه، تفنگ و اهداف پروازی را دارم و بعد از آن کسب حداقل دو مدال طلا در المپیک پاریس.