چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

حضور 240 ورزشکار، مربی و سرپرست در سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی بانوان کشور+ استارت لیست و برنامه

سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی بانوان کشور در بخش آقایان 23 و 24 آذر ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی کشور در بخش بانوان 23  و 24 آذر ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

با اعلام علی گداری، مسئول برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی بانوان کشور، در این دوره از مسابقات در تفنگ بادی بانوان 90 ورزشکار از 30 استان و در تپانچه بانوان ۹۰ ورزشکار از ۳۰ استان حضور دارند. 60 مربی و سرپرست نیز ورزشکاران را همراهی می کنند.

گداری تاکید کرد: خداراشکر بعد از 4 سال 16 و 17 آذر ماه این مسابقات در بخش آقایان برگزار شد که خوشبختانه از لحاظ فنی با کیفیت خوبی همراه بود و رضایت حداکثری شرکت کنند گان و مسئولین هیات های استانی را به همراه داشت. امیدواریم دراین هفته نیز با رفع نقاط ضعف مسابقات در بخش آقایان، مسابقات بانوان را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم و توانمندی اجرایی فدراسیون را برای ادامه مستمر این مسابقات محک بزنیم.

بر این اساس سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی کشور پس از وقفه ۴ ساله با حضور  240 ورزشکار، مربی و سرپرست برگزار خواهد شد.