همزمان با هفته عفاف و حجاب، بانوان تیرانداز هرمزگان در فضایی سرشار از اخلاق، مهارت و حجاب، در رقابتهای استانی تیراندازی درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان هرمزگان، مسابقات تیراندازی ویژه بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، در سالن تیراندازی سردار شهید عبدالله مسیحی واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس برگزار شد.
این رقابت با حضور پرشور بانوان ورزشکار در ردههای سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو رشته تفنگ و تپانچه پیگیری شد که در پایان، نفرات برتر معرفی و از بانوان محجبه فعال در عرصه ورزش نیز تجلیل بهعمل آمد.
نتایج نهایی مسابقات به شرح زیر است:
تفنگ نوجوانان:
۱- ستایش قاسمی
۲-مهدیه زهرا غفوری
۳+ریحانه لر رودبارینژاد
تفنگ جوانان و بزرگسالان:
۱- ستایش عباسلو
۲-محدثه مولاپرست
۳- حمیده طالبی
تپانچه نوجوانان:
۱- پرستش عباسلو
۲- مائده رضوانی
۳- ریحانه پیشدار
تپانچه جوانان و بزرگسالان:
۱- سیده سحر کمالی
۲- زینب باقرزاده
۳- ایران شیرزادیفر
در بخش پایانی این رویداد فرهنگی-ورزشی و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، از جمعی از بانوان محجبه حاضر در مسابقات با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم از ستایش عباسلو، محدثه مولاپرست، حمیده طالبی، ستایش قاسمی، مهدیه زهرا غفوری، ریحانه لر رودبارینژاد، سیده سحر کمالی، ایران شیرزادیفر، ریحانه پیشدار، حوریوش معتضدکیوان، صدیقه قاسمی، زهرا اسلامیانفر و درسا رخشبهار تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، احمدرضا رضایی ملک، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، علیاصغر عباسلو، دبیر هیئت تیراندازی استان، سارا کمالی، عضو هیئت رئیسه، نرگس خاکساری نائب رئیس بانوان و سرداور مسابقات در این مراسم حضور داشتند. حوریوش معتضدکیوان و صدیقه قاسمی نیز داوران این رقابت بودند.
این مسابقات با هدف گسترش ورزش بانوان، ترویج فرهنگ عفاف و ارتقاء سطح مهارت تیراندازان استان برگزار شد و با استقبال خوب شرکتکنندگان و خانوادهها همراه بود.
