شنبه شانزدهم خرداد ماه

کارکنان برق مازندران در خط آتش

آموزش و مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارمندان برق مازندران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، این رقابت با حضور حسین ساتکین رئیس هیأت و فرزانه فاتحی نایب‌رئیس هیأت تیراندازی شهرستان قائم‌شهر در سالن تیراندازی مهرایثار و با حضور ۳۶ شرکت‌کننده برگزار گردید.

در پایان رقابت، در بخش تفنگ آقایان؛ مهدی مهدی‌زاده، احمدعلی حسین‌پور و رضا نبوی به‌ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در بخش تپانچه آقایان؛ سیامک نادری، احسان زارع‌نژاد و محمدمهدی حاتمیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است، حسین ساتکین رئیس هیأت تیراندازی قائم‌شهر بعنوان سرداور و فرزانه فاتحی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند. ضمناً برگزیدگان این رقابت‌ از سوی مدیریت برق استان تقدیر خواهند شد.