سه شنبه بیست و ششم خرداد ماه
فرجی خبر داد؛

افتتاح دو خط الکترونیکی در هیات تیراندازی خراسان شمالی با حمایت رئیس فدراسیون

خطوط الکترونیکی سالن تیراندازی استان خراسان شمالی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان شمالی، خطوط الکترونیک که در ۱۶ آذر ماه در سالن تیراندازی شهید رجبعلی محمدزاده در مجموعه ورزشی شهید علیدخت نصب شده بود، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی دکتر محمودرضا معموری، مدیر کل ورزش و جوانان استان دکتر شاکری، مدیر کل حوزه استانداری جناب آقای‌ ولیان، ریاست سرپرستی شعب بانک ملی استان جناب آقای‌ دکتر خان محمد میلانلو و معاون ورزش و جوانان استان جناب آقای‌ خدابنده  به بهره برداری رسید.

مهدی فرجی در گفتگو با مسئولان استان اشاره کردند، سالن ۱۰ متری تیراندازی شهید رجبعلی محمدزاده پیش از این دارای ۱۰ خط کریر بود که در راستای تجهیز و توسعه فعالیت ورزش تیراندازی در استان، با تلاش و پیگیری‌های فراوان و با حمایت سردار قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، از محل اعتبارات توانستند دو خط سیبل الکترونیک را خریداری کرده که این خطوط در روز جمعه ۱۶ آذر ماه با حضور دکتر فرج زاده مدیر پروژه ناوک نگار در سالن تیراندازی شهید رجبعلی محمدزاده نصب و راه اندازی گردید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو خط الکترونیکی، برگزاری مسابقات داخلی استان تسهیل یافته و کمک به ارتقا رکورد و پیشرفت تیراندازان شده است.  

گفتنی است، این دو خط الکترونیک توسط مجموعه ای در خراسان رضوی که به تازگی راه اندازی شده است، تولید و نصب شد.