جواهرده میزبان تیراندازان مازندرانی و گیلانی بود

تیراندازان مازندرانی و گیلانی در ییلاق "جواهرده" رامسر گردهم آمدند و تیراندازی در مِه را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، به همت هیئت تیراندازی شهرستان رامسر و اداره ورزش و جوانان این شهرستان، یک دوره مسابقه اهداف پروازی(تراپ) به مناسبت هفته دولت در ییلاق جواهرده رامسر برگزار شد.
پس از رقابتی جذاب و مهیج، محمد عبادی و امین باقر سلیمی هردو از رامسر به‌ترتیب جایگاه‌های اول و دوم را کسب کردند. همچنین فرهام مقدم از عباس‌آباد نیز روی سکوی سوم رفت.

این مسابقه با حضور ۴۰ ورزشکار از غرب مازندران و شرق گیلان برگزار شد.

گفتنی است، در پایان به نفرات برتر این دوره از مسابقات، جوایز ویژه و لوح قهرمانی اهدا شد.

  • 15:29
  • 1404/06/12
  • 8066