با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی

مجمع عمومی هیات تیراندازی استان مرکزی برگزار شد + تصویر

مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی استان مرکزی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی استان مرکزی با ریاست مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و با حضور پیرایش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا از خانواده سردار شهید سعید مجیدی، شهید شاخص تیراندازی، توسط رئیس فدراسیون تقدیر و تکریم به عمل آمد.

 

سپس غلامرضا کریمی، رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی ضمن خیر مقدم به ریاست فدراسیون تیراندازی و سایر اعضای مجمع، گزارش عملکرد سال 1402 را به اعضای مجمع ارائه کرد که به اتفاق آرا به تایید رسید.

سپس گزارش عملکرد مالی توسط خزانه دار هیات قرائت و به اتفاق آرا در مجمع به تایید رسید.

در ادامه برنامه و تقویم عملیاتی هیات تیراندازی استان در سال 1403 به تصویب مجمع رسید.

نمایندگانی از داوران، مربیان و ورزشکاران در مجمع نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مجمع بیان کردند.

 

مرتض قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در هیات تیراندازی استان مرکزی بیان کرد: تیراندازی رشته مورد تایید پیامبر اسلام است که در المپیک 45 مدال به خود اختصاص داده ولی سهم ایران از ابتدای تاسیس فدراسیون یک مدال طلای المپیک در شته تپانچه بوده است.

 

وی با بیان این که علیرغم تمام مشکلات، اعزام به مسابقات بین المللی انجام می‌شود گفت: برای اولین بار در شته اهداف پروازی توانستیم سهمیه المپیک بگیریم.

 

قربانی در ادامه به گسترش رشت گلوله زنی اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته 16 مسابقه گلوله زنی در استان‌های کشور برگزار شده که این تعداد باید گسترش یابد.

 

ریاست فدراسیون در مجمع سالانه هیات تیراندازی استان مرکزی ضمن ستایش استعدادهای بی نظیر ورزشی در کشور ادا مه داد: با اتکا به این استعدادها می‌توانیم قله‌های ورزش جهان را فتح کنیم.

 

در ادامه نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی و سایر مسئولان، ریاست فدراسیون تیراندازی از تلاش‌های گسترده سردار کریمی، فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی در راستای پیشرفت و توسعه رشته تیراندازی استان مرکزی در طول مدت حضور ایشان در استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

 

در پایان نیز با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، پیرایش، مدیر کل ورزش و جوانان استان و غلامرضا کریمی، رئیس هیات تیراندازی استان از اعضای هیات تیراندازی تقدیر کردند.

  • 14:19
  • 1403/03/21
  • 3503