جمعه دهم فروردین ماه

نشست پایانی مسئولین فدراسیون و روسای هیات‌های استانی برگزار شد + تصاویر

نشست پایانی مسئولین فدراسیون و روسای هیات‌های استانی صبح امروز (سه‌شنبه)، 23 اسفند ماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سومین و آخرین دور از نشست‌های رئیس و مسئولین فدراسیون تیراندازی با روسای هیات‌های استانی در سال 1401 صبح امروز (سه‌شنبه)، 23 اسفند ماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کبری غیاثی، نایب رئیس، مهدی مبینی، دبیر کل، محمد پاشا، خزانه‌‌دار و جمعی از مسئولین فدراسیون، شهرکی، رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان، مختاری، رئیس هیات استان یزد، نقدیان، رئیس هیات استان خراسان رضوی،حسین‌خانی، سرپرست هیات استان کرمان، اسلامی، رئیس هیات استان هرمزگان، سلیمانی، دبیر هیات استان خراسان جنوبی، حسین‌پور، رئیس هیات استان آذربایجان غربی، خاکسار، سرپرست هیات استان سمنان، متقیان، رئیس هیات استان قم، روشنی، رئیس هیات استان گلستان، زرگر، رئیس هیات استان تهران، اسکندرنیا، سرپرست هیات استان مازندران و حسین‌وند، نایب هیات کیش نیز در این جلسه حضور داشتند.

روسای هیات‌های استانی حاضر در این هم‌اندیشی ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های یکساله استان خود، نقطه نظرات خود جهت توسعه رشته تیراندازی ارایه کردند.

در ادامه این نشست مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی توضیحاتی را در خصوص مطالب مطرح شده و درخواست‌ها و دغدغه‌های روسای هیات‌های استانی ارائه داد و اظهار داشت: در این مدت  35  سفر استانی داشتم و برای پایان سال نیز سه مرحله نشست هم اندیشی در قزوین، خوزستان و در تهران برگزار شد. در سال آینده هم  این جلسات ادامه دارد و دور جدید سفرهای استانی آغاز می‌شود. این سفرها جهت تقویت‌ امور هیات‌ها انجام می‌شود و باید در استان‌های خود پیگیر موصوباتی باشید که در دیدار با استاندارها تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: این مسئولیت ما روی کاغذ نیست و عده‌ای نسبت به ما نظر مثبت داشته و رای دادند و نسبت به تک تک رای ها مسئولیت داریم. باید افتخار کنیم در این رشته که مورد تاکید اسلام است، فعالیت داریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: تیم‌‌های ملی نوجوانان و جوانان را تشکیل دادیم و توجه زیادی به این بخش داشتیم و همچنین مسابقات استعدادیابی را در کشور برگزار کردیم تا پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. همچنین کمیته اهداف پروازی را با شرح وظایف جدید فعال کردیم و همدلی و همکاری خوبی بین مربیان، داوران و ورزشکاران به وجود آمد و بعد از مدت طولانی تعطیلی این رشته، روحیه قهرمان پروری در آنها تعالی پیدا کرد و مربیان عزیز با دلگرمی برای برگزاری اردو و شرکت در مسابقات آماده می شوند و انشالله اهداف پروازی و اهداف ثابت در سطح کشور توسعه می یابد.

قربانی با اشاره به وجود بدهی‌های باقیمانده از دوره قبل در ابتدای حضورش در فداسیون تیراندازی، گفت: با وجود مشکلاتی که در ابتدا با آنها رو‌به‌رو بودیم، متوقف نشدیم و در همان ابتدا ملی‌پوشان را به برزیل اعزام کردیم و با وجود کارشکنی برزیلی‌ها و معطلی 52 ساعته ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات، صاحب مدال طلا شدیم. در حال حاضر نیز در نظر داشتیم تا این تیم را در پایان سال به جام جهانی هندوستان اعزام کنیم ولی به دلیل کمبود منابع مالی این اعزام انجام نشد و انشالله تیراندازان را اردیبهشت ماه به باکو اعزام خواهیم کرد. تیراندازان ما در سطح عالی قرار دارند و امیدوارم در هر سه اسلحه سهمیه های خوبی را برای حضور در المپیک 2024 پاریس کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث‌های مدیریتی نباید پشت میز ها نشست و باید با تمام توان به دنبال پیش بردن کارها بود: گفت: تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ورزش دانشگاهی را به امضا رساندیم. توان بالایی در دانشگاه‌ها وجود دراد و استان‌ها می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند . باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و تمام بخش‌ها در جهت توسعه رشته تیراندازی بهره برد.

رئیس فدراسیون تیراندازی یادآوری کرد: تفاهم نامه همکاری فداسیون و ستاد مبارزه با مواد مخدر اخیرا به امضا رسیده است  و قرار است در ابتدای این طرح با عنوان "یاریگران زندگی" از هر استان 5 روستا در رشته تیراندازی تجهیز شوند و جوانان جذب رشته تیراندازی شوند.

 

وی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون جهانی دعوت کردیم تا در ایران حضور داشته باشد و استقبال خوبی نیز از طرف وی انجام شد. ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی داریم و نمایندگان ما نیز در بحث داوری به فدراسیون جهانی معرفی می شوند. در مجموع باید از همه ظرفیت های داخلی و خارجی جهت توسعه و رشد رشته تیراندازی استفاده شود.

کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در این نشست گفت: یک سال پر کار داشتیم و در کنار برگزاری اردوهای بزرگسالان و اعزام ها، در بخش همگانی، استعدادیابی و برگزاری اردوهای نوجوانان و جوانان کارهای خوبی انجم شد. همچنین انتخاب مربیان سلیقه ای نبود و با استفاده از نظرات کارشناسان تصمیمات گرفته شد.

وی در ادامه افزود: در سال 1401 فدراسیون تیراندازی 8 اعزام داشت که حاصل آن کسب 10 مدال رنگارنگ بود که 6 مدال از آن حاصل زحمات بانوان بود. اولین سهمیه المپیک نیز توسط هانیه رستمیان انجام شد.

انتهای پیام/