پنجشنبه نهم فروردین ماه

سخنان رئیس هیات تیراندازی استان خراسان رضوی در اختتامیه ششمین دوره لیگ تیراندازی

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی به لزوم راه اندازی سایت اهداف پروازی در مشهد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان رضوی، غلامحسین نقدیان در مراسم اختتامیه ششمین دوره لیگ تیراندازی استان با اشاره به برگزاری ۹ مرحله مسابقه از تیرماه امسال در مشهد، اظهار کرد: ورزشی مانند تیراندازی بسیار هزینه بر است و نمی‌تواند پول تولید کند، علاوه بر این، گرانی مواد لازم در این رشته نیز شرایط را سخت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست رئیس فدراسیون تیراندازی و میزبانی مشهد برای مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، یادآور شد: برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات تیراندازی استان، حضور تیم ملی تیراندازی در مشهد،  بازدید از سالن تیراندازی در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و سفر به شهرستان های مختلف خراسان رضوی از جمله اقدامات یک ساله هیات تیراندازی استان است.

رئیس هیات تیراندازی استان با اشاره به راه اندازی سالن تیراندازی در تربت جام، از افتتاح سالن تیراندازی در تایباد خبر داد.

نقدیان ادامه داد: یک تیرانداز اگر بخواهد هر روز تمرین کند هزینه تمریناتش یک میلیون تومان است.

وی با اشاره به تجلیل از اعضای هیات رئیسه قبلی هیات تیراندازی استان، بیان کرد: در گذشته فقط یک هیات فعال در شهرستان‌ها داشتیم، اما اکنون ۱۷ هیات در شهرستان‌ها فعال هستند.

گفتنی است در این مراسم از سایت‌های اهداف پروازی در شهرستان‌ها، باشگاه و هیات‌های برتر، نفرات برتر لیگ، داوران و مربیان تقدیر شد.