جمعه سی و یکم فروردین ماه

صحبت‌های مهدیزاده در اختتامیه اولین دوره لیگ تیراندازی اهداف ثابت استان فارس

اختتامیه اولین دوره لیگ تیراندازی اهداف ثابت استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تیراندازی استان فارس، اختتامیه اولین دوره لیگ اهداف ثابت استان ۳۰ بهمن ماه در سالن اجتماعات پایگاه قهرمانی فارس برگزار شد. مسعود مهدیزاده، رئیس هیات تیراندازی فارس در جریان این اختتامیه ضمن تشکر از ورزشکاران، داوران و مربیان حاضر در لیگ، راه اندازی لیگ تیراندازی را گامی بلند در جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته دانست.

وی با اشاره به زیر ساخت های ضعیف استان در زمینه سالن تیراندازی و کمبود سلاح اظهار داشت: این عوامل مانع حرکت و انجام مسابقات نگردید و با همدلی و همکاری همه خانواده بزرگ تیراندازی استان از لحاظ برگزاری لیگ و مسابقات قهرمانی استان در تمامی رشته‌ها توانستیم از خیلی استانها دیگر که به لحاظ زیر ساخت موجود شرایط بهتری را دارند گوی سبقت بگیریم.

وی با اشاره به نامگذاری لیگ استان به نام دو تیرانداز فقید و پیشکوت آقایان رضا قانعی و غازی اردکانی با بیان خاطراتی یاد این دو عزیز را گرامی داشت و لوح یادبودی به خانواده های ایشان اهدا کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان فارس در پایان از کمیته های هیئت استان، کادر اجرایی آن و همچنین از ورزشکارانی که پیشرفت خوبی داشتند با اهداء جایزه تقدیر به عمل آمد.