پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
با حضور رئیس و دبیر فدراسیون تیراندازی؛

اردوی تیم ملی تراپ آغاز شد + تصاویر

اردوی تیم ملی تراپ از امروز (دوشنبه)، اول اسفند ماه در سایت اهداف پروازی استادیوم آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اردوی تیم ملی تراپ از امروز (دوشنبه)، اول اسفند ماه با حضور شیوا فرح‌پور، مرضیه پرورش‌‌نیا، محمد بیرانوند، علی یاراحمدی، محمد پرورش‌نیا، حسین دهقان، اهورا منصوری‌ و با هدایت نریمان نیک‌خو در سایت اهداف پروازی استادیوم آزادی آغاز شد. این مرحله از اردو‌ تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در جمع تیراندازان این رشته حضور یافتند.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در جمع اعضای کادر فنی، ملی‌پوشان، خانواده آنها و جمعی از اعضای کمیته اهداف پروازی اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت‌ها در اهداف پروازی بررسی شد و در نهایت شرح وظایف کمیته اهداف پروازی نوشته شد تا مشخص شود چه کسی باید پاسخگوی عملکرد این رشته باشد. من به خرد جمعی اعتقاد دارم و کارها را بر این اساس پیش می‌برم و با کمیته فنی و کمیته اهداف پروازی جلسات مختلف داشتیم و برنامه‌های آنها ارایه شد. در نهایت نیک‌خو به عنوان سرمربی انتخاب شد.  و پس از درگذشت حسین ضیایی نیز چاوشی سرپرست کمیته اهداف پروازی شد. در استان ها هم‌کمیته اهداف پروازی را تشکیل خواهیم داد.

وی در پایان گفت: نباید از مشکلات ترسید و باید با تلاش و پشتکار پیش رفت. اهداف پروازی آینده خوبی خواهد داشت. ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات را از پیش روی ورزشکاران برداریم.