پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

شناسایی استعدادهای برتر رشته تیراندازی و تشکیل تیم‌های پایه استان قم

جشنواره استعدادیابی تیراندازی استان قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان قم، مسئول کمیته استعدادیابی استان قم از شناسایی استعدادهای برتر رشته تیراندازی و تشکیل تیم های پایه استان با برگزاری جشنوراه همگانی استعدادیابی خبر داد. 

محدثه بهروز در گفت‌وگو با روابط عمومی هیئت تیراندازی استان، اظهار کرد: جشنواره همگانی استعدادیابی با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش دختران و پسران با حضور ۱۸۰ نفر از متولدین 1384 در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در محل باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین برگزار گردید.

وی در ادامه افزود : در این جشنواره نفرات شرکت کننده از نزدیک با این رشته ورزشی آشنا شده و زیر نظر مربیان به تیراندازی پرداختند و با نظر مربیان به عضویت کلاسهای مختلف درخواهند آمد و به مدت سه ماه زیر نظر مربیان استان به آموزش تیراندازی خواهند پرداخت و در پایان با نظر مربیان و برگزاری مسابقات مختلف نفرات برتر به عضویت تیم های پایه استان درخواهند آمد و به مسابقات مختلف کشوری اعزام خواهند شد.

مسئول کمیته استعدادیابی هیات تیراندازی استان قم خاطر نشان کرد: هیات تیراندازی با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری استان برای انگیزه دادن و جذب علاقمندان به این رشته جشنواره را به صورت کاملا رایگان برگزار کرد.