پنجشنبه نهم فروردین ماه

برنامه‌های فرهنگی ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در بندرعباس چه بود؟

در حاشیه برگزاری اردوی بخشی از تیم ملی تپانچه کشورمان در بندرعباس، برنامه‌های فرهنگی مختلفی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اردوی جمعی از اعضای تیم ملی تپانچه کشورمان در رده سنی جوانان و بزرگسالان با مربی‌گری احمد جعفرزاده از ۲۲ بهمن ماه در بندرعباس آغاز شد و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

در حاشیه برگزاری این اردو، برنامه‌های فرهنگی مختلفی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به حضور ملی‌پوشان بر سر مزار شهدای بندر عباس اشاره کرد.همچنین جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو به مناسبت دهه فجر در جشنواره غذا و لباس محلی در یکی از مدارس بندر عباس حضور یافت.‌ وی ضمن معرفی رشته تیراندازی، توضیحاتی در خصوص چگونگی فعالیت در این رشته و کسب مدال طلای المپیک ارایه داد.


پس از هماهنگی به عمل آمده توسط دکتر مرادی، نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و مسئولین هیات تیراندازی استان، ملی‌پوشان کشورمان در جزیره هرمز حضور یافتند. همچنین از اسکله شهید رجایی بازدید و گشت دریایی با کشتی برای آنها فراهم شد.همچنین جواد فروغی در مراسم رونمایی یکی از کودکان کار در خصوص ورزش حضور یافت و با کودکان کار دیدار و گفتگو کرد.

 

گفتنی است، کبری غیاثی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی نیز وارد بندرعباس شد. مراسم استقبال از نائب رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با حضور ورزشکاران و خوش آمد‌گویی توسط ستایش قاسمی، ورزشکار رشته انجام شد. پدر این ورزشکار توسط قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیده است. وی همچنین از سالن تیراندازی و محل تمرین اعضای تیم ملی بازدید کرد و در جریان   روند برگزاری اردوی آنها قرار گرفت و در جمع ملی‌پوشان حضور یافت.