جمعه دهم فروردین ماه

صحبت‌های رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان»

رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم رو نمایی از کتاب «سلام پهلوان» حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی، از سوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز، سه شنبه ۱۸ بهمن ماه  با حضور مسئولین و ورزشکاران در محل سالن پارالمپیک واقع در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم به توصیف روحیات شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: حاج قاسم بارها درایت و توانمندی خود را  به نمایش گذاشت. از وی به جز دلسوزی هیچ چیز دیگری ندیدم. وحدتی که وی ایجاد کرد، با شهادت وی و ابومهدی المهندس همراه بود و این وحدت ماندگار شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: پهلوان اصلی ما علی‌ابن ابی طالب بوده که از کودکی در کنار پیامبر بوده است و در ادامه نیز همواره نزدیک پیامبر (ص) بودند. ما می بالیم که از شیعیان علی هستیم. در راستای اهداف نظام همه باید لباس مقدس تقوا را بپوشند. حاج قاسم یک کشاورززاده و از روستای دور افتاده کرمان بود که در انقلاب و دفاع مقدس با شجاعت درخشید و تلاش وی به عزمت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منجر شد.

وی افزود: اگر می خواهیم قهرمان باشیم و راه او را ادامه دهیم باید ارتباط خود را با خداوند برقرار کنیم. قهرمانی به اخلاق، شرافت انسانی، شجاعت و ایثار بر می‌گردد و در حاج قاسم همه اینها پررنگ‌ بود.

 

انتهای پیام/