جمعه سی و یکم فروردین ماه

رئیس فدراسیون تیراندازی: ۱۰۰۰ سلاح‌ هوماک‌ برای اهداف پروازی خریداری می‌شود

مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی ( علیه السلام) و ایام الله دهه فجر در فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (علیه ‌السلام) و روز پدر، همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون، روسای کمیته‌های مختلف، کارمندان و عوامل اجرایی این فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قران کریم، گل‌محمدی ابیاتی را در وصف حضرت علی (علیه السلام) خواند.

در ادامه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن گرامیداشت ماه رجب و ایام ولادت با سعادت علی بن ابی طالب (علیه السلام) و همچنین ایام الله دهه فجر در جمع کارمندان و دست‌اندرکاران رشته تیراندازی در فدراسیون، اظهار داشت: در این مدت کارها به خوبی پیش رفته و ۶ هزار نفر در اردو، لیگ، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد شرکت کردند. تیم ملی نباید وابسته‌اند به چند نفر باشد. در برخی از کشورها ۱۵۰ نفر در اردوها حضور دارند و ما هم باید از جوانان و استعدادهای برتر استفاده کنیم. تیم نوجوانان و جوانان را نیز راه اندازی کردیم تا پشتوانه تیم ملی باشند.

وی در ادامه افزود: مشکل مهمات قابل حل شدن است. برای اهداف پروازی مهمات خریداری شده است و برای تراپ ۱۰۰۰ سلاح هوماک خریداری می‌شود و تا قبل از عید ۵۰۰ قبضه در اختیار استان ها قرار می‌گیرد. در کنار تفنگ و تپانچه، اهداف پروازی نیز اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

 

قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید فدراسیون را در سطح عالی قرار دهیم و هیچ کس نباید کوتاهی کند البته این را نیز باید بدانید که همیشه وقتی کارها به خوبی پیش می‌رود برخی در صدد عناد و دشمنی حرکت می‌کنند. در این مدت که در فدراسیون هستم به استان‌های مختلف سفر کردم و برای هر کدام بین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان از استانداری قول کمک گرفتم و باید روسای هیات‌ها پیگیر باشند تا این مبالغ به هیات‌ها برسند.

وی تیراندازی را رشته‌ای مقدس دانست و گفت: این رشته مورد تاکید حضرت محمد (ص) و مقام معظم رهبری است. همچنین امام خمینی این رشته را امری مستحبی دانستند. تا اینجا ما ۹ اعزام داشتیم و ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردیم. همچنین اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ در رشته تیراندازی و توسط هانیه رستمیان کسب شده است.

همچنین مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی از زحمات همکاران در فدراسیون‌ تقدیر کرد.

در پایان این مراسم به مناسبت میلاد حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر هدیه‌ای به کارمندان اهدا شد.

انتهای پیام/