جمعه سی و یکم فروردین ماه

قربانی: انتظار می‌رود همدان با سابقه دیرینه‌ای که در تیراندازی دارد، در المپیک قهرمان داشته باشد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رئیس هیات تیراندازی استان همدان باید از ظرفیت همه دستگاه‌‌ها استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندزای، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در مجمع سالیانه هیات تیراندازی همدان اظهار کرد: رشته تیراندازی در همدان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته به طوری که در دو دوره بازی‌های المپیک دو بانوی تیرانداز همدانی نماینده کشورمان بودند. در تیراندازی ۱۹۰ مدال داریم که از این میان، ۴۵ مدال مربوط به المپیک است، این در حالی است که فوتبال مدالی ندارد. چرا تیراندازان همدانی صاحب مقام‌های المپیک نباشند، انتظار است همدان با توجه به سابقه دیرینه‌ای که در تیراندازی دارد، در المپیک یک قهرمان داشته باشد.

وی افزود: باید آقای موسوی، رئیس جدید هیات از ظرفیت آقای کریمی تبار دیگر کاندید این مجمع استفاده کند چرا که ما هیچ تصمیمی نباید انفرادی اتخاذ شود و تمام تصمیمات باید شورایی و با مشورت اعضا باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی خطاب به روسای هیات‌های استان همدان بیان کرد: شهرستان‌ها باید به کارگرفته شوند و بانوان نیز فعالیت خود را افزایش دهند و رئیس هیات استان باید از ظرفیت همه دستگاه‌ ها استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که آمدم مشکلات در این فدراسیون زیاد بود ۳۵ میلیارد بدهی وجود داشت، ولی به این مسائل توجه نکردم. بعد از اینکه مدت‌ها اهداف پروازی تعطیل و تفنگ و تپانچه راکد بود، کار‌ها را به خوبی پیش بردیم. در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر در سه رده سنی و در سه اسلحه در مسابقات مختلف ما شرکت کردند و بالغ بر ۴ هزار نفر در سراسر کشور فعال شده‌اند.