پنجشنبه سی ام فروردین ماه

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار کرمانشاه

رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه سفر استانی مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی به استان کرمانشاه، وی با صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
جمعی از مسئولین نظامی مربوط با تیراندازی استان، منوچهر حاتمی، سرپرست مدیر کلی تربیت بدنی استان و رسول عفتی ملی پوش تپانچه کشورمان به همراه رئیس فدراسیون تیراندازی در این دیدار حضور داشتند.
در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار کرمانشاه مقرر شد استانداری در بحث تکمیل 5 سالن تیراندازی نیمه تمام استان و تهیه 50 قبضه سلاح هوماک مساعدت‌های لازم را انجام دهد. همچنین با حمایت های استانداری کرمانشاه زمین اهداف پروازی در مرکز استان و در دهکده المپیک احداث خواهد شد.
همچنین سپاه استان درموضوع مربوط به ساخت و ساز سالن‌های تیراندازی و کارهای مهندسی مربوط به احداث 5 سالن و زمین اهداف پروازی کمک های لازم را انجام دهد.
همچنین رئیس فداسیون تیراندای از هیات تیراندازی و مسئولین استان درخواست کرد تا اقدامات لازم در استان جهت جذب و بهرمندی از استعدادهای نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در رشته تیراندازی در استان کرمانشاه صورت پذیرد.
مرتضی قربانی از همه کسانی که در سطح استان سلاح دارای مجوز دارند درخواست کرد تا با هیات استان در ارتباط باشند و از امکانات استان استفاده کنند تا از آسیب به مراتع و حیات وحش استان توسط شکار غیرمجاز جلوگیری شود.

انتهای پیام/