جمعه سی و یکم فروردین ماه

مراسم یادبود مرحوم حسین ضیایی برگزار شد

مراسم یادبود مرحوم حسین ضیایی، رئیس کیمته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی با حضور مسئولین فدراسیون، خانواده آن مرحوم و جامعه تیراندازی در سالن فینال برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم یادبود مرحوم حسین ضیایی، رئیس کیمته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی، صبح امروز(سه‌شنبه)،20 دی ماه در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه آزادی برگزار شد.

این مراسم با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، خانواده مرحوم ضیایی و همسر و فرزند آن مرحوم، مهدی مبینی، عباس محمدی، کبری غیاثی، دبیر کل و نواب رئیس فدراسیون، امیر حیدری، رئیس اسبق فدراسیون تیراندازی، ملی‌ پوشان و کادر فنی کشورمان در رشته اهداف پروازی، تفنگ و تپانچه، پیشکسوتان رشته اهداف پروازی و تیراندازی، دوستان و همکاران آن مرحوم حضور داشتند.

احمدرضا حقیقت، ملکی و امیر حیدری در این مراسم با ارائه سخنرانی و بیان برخی از ویژگی‌های آن مرحوم یاد حسین ضیایی را زنده نگه داشتند.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد مرحوم حسین ضیایی، اظهار داشت: مرحوم ضیایی برای اولین بار در کشور بشقاب اهداف پروازی را تولید کرد و تمام توان خود را برای ارتقای این رشته به کار گرفت. در گذشت وی را به خانواده، همه دوستان و همکاران و جامعه تیراندازی و اهداف پروازی تسلیت می گویم و امیدوارم وی با امام حسین (ع) محشور شود.

وی در ادامه افزود: در اهداف پروازی همه عاشق اخلاق مرحوم ضیایی بودند. وی سال ها عضو تیم ملی اهداف پروازی بود و اخیرا به عنوان سرپرست کمیته اهداف پروازی منصوب شده بود. نظم، انضباط و ادب وی همواره مثال زدنی بود.

انتهای پیام/