جمعه دهم فروردین ماه

مرحله دوم مسابقات تیراندازی قهرمانی استان سمنان برگزار شد

مرحله دوم مسابقات تیراندازی قهرمانی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان سمنان، مسابقات تیراندازی جمعه، ۱۶ آذر ماه به نام سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار شد و بیش از ۵۰  نفر از تیراندازان استان سمنان در دو بخش بانوان و آقایان در رشته تفنگ و تپانجه در سه رده سنی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

نفرات برتر هر رشته به شرح زیراست:

در بخش تپانچه بزرگسالان محمد گلینی، سجاد کرکه آبادی و علی کریم پور اول تا سوم شدند و در نوجوانان عرفان گلینی بر سکوی نخست ایستاد.

 در بخش تفنگ در رده سنی بزرگسالان میثم باباشکوری، علی براتیان و سید ابوالفضل موسویان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و در نوجوانان سجاد بختیان، ابوالفضل کاشی و دانیال خاقانی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در بخش تپانچه بانوان در رده سنی بزرگسالان ساجده عبیری مقام اول را از آن خود کرد، فاطمه ایزدی رتبه دوم را بدست آورد و رقیه قاسمی سوم شد و در رده سنی جوانان مطهره السادات موسوی بر سکوی نخست ایستاد، هدیه شادپور و ریحانه شریفی به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش نوجوانان ساغر وظیفه شناس مقام اول را کسب کرد، فاطمه زهرا جمال باشی دوم شد و سارا آقایی در رده سوم ایستاد.

در بخش تفنگ بزرگسالان فاطمه سفیدیان، ساجده خراسانی و فاطمه مهدوی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان سارا عبیری در جایگاه نخست قرار گرفت و در نوجوانان فاطمه زهرا کریمی و مائده باباشکوری اول و دوم شدند .