جمعه دهم فروردین ماه

هفته سوم لیگ تیراندازی استان خوزستان برگزار شد

هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی استان خوزستان جمعه، 16 دی ماه و به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، هفته سوم مسابقات تیراندازی لیگ برتر استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جمعه، 16 دی ماه در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

در این مسابقه که با استقبال خوبی از سوی تیراندازان استان مواجه شد، بیش از ۷۰ تیرانداز از سرتاسر استان با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در ماده تفنگ بادی علی بخشی مقام اول را کسب کرد، مریم فرشیدفر و عباس فرحان احمدی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. همچنین در ماده تپانچه نیز داوود افشاری، مژده مرادی و نوشین عبدالهی به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان در بخش پسران ماده تفنگ بادی صدرا محمد حسینی حاجیور و ساسان قمری مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند و در بخش دختران رز قیلانی و نگار حجتی مهر نیز به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

 گفتنی است که عاطفه تبریزی و مریم عطایی بعنوان داور، معصومه ابوالحسنی بعنوان سرداور و همچنین رضا دارابی و مهرشاد خسروی مهر به ترتیب ژوری  RTS  و ژوری میدان، برگزاری این مسابقه را برعهده داشتند.

انتهای پیام/