جمعه دهم فروردین ماه

مجمع سالیانه هیات خراسان رضوی برگزار شد/ مذاکره فدراسیون تیراندازی با دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه ساخت سیبل الکترونیکی

مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی استان خراسان رضوی، امروز (یکشنبه)، ۱۱ دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی استان خراسان رضوی، امروز (یکشنبه)، ۱۱ دی ماه با حضور مرتضی قربانی و مهدی مبینی، رئیس و دبیر کل فدراسیون تیراندازی، غلامحسین نقدیان، رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی، اعضای مجمع و جمعی از تیراندازان استان در مشهد برگزار شد.
در این مجمع، نقدیان، رئیس هیات استان خراسان رضوی، گزارش عملکرد و گزارش مالی یک ساله این هیات را ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در این مجمع، ضمن تاکید بر مباحث اخلاقی در ورزش، گفت: در برنامه خود قرار دادیم تا تجهیزات و مهمات به استان‌ها بدهیم و استان خراسان رضوی نیز از این امر مستثنی نیست. 

در این مجمع مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردوسی به عنوان نماینده دانشگاه‌ها حضور داشت. با توجه به تاکیدات فدراسیون تیراندازی در بحث همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، قرار شد این فدراسیون در موضوع ساخت سیبل الکترونیکی با دانشگاه فردوسی مذاکره کند.  همچنین مقرر شد پروپوزال این طرح به فدراسیون ارائه شود و این موضوع با همکاری فدراسیون انجام شود.

همچنین قرار شد در اولین فرصت تفاهم نامه همکاری با فدراسیون دانش‌آموزی امضا شود.

اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی نیز  اعلام آمادگی کرد تا سالن اهداف ثابت و زمین اهداف پروازی در ورزشگاه ثامن مشهد احداث شود.

انتهای پیام/