جمعه دهم فروردین ماه

پولادگر: تمام موارد در مورد مدیریت قبل را پیگیری می‌کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قطعا بدانید تمام موارد در مورد مدیریت قبل را پیگیری می‌کنیم و دوستان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مجمع اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم زیارت همه مقبول باشد. از سردار قربانی که این شرایط را فراهم کرد که مجمع برگزار شود و دوستان توفیق زیارت استان مقدس موسی ابن الرضا را پیدا کنند،تشکر می‌کنم.


وی در واکنش به مشکلاتی که از دوره مدیریت‌ گذشته باقی مانده است، افزود: قطعا بدانید تمام موارد در مورد مدیریت قبل را پیگیری می کنیم و دوستان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. افراد باید پاسخگوی عملکرد خود در هر جا که هستند، باشند اما وقتی مدیران در کشور ما می‌روند دیگر جوابگوی عملکرد خود در محل فعالیت گذشته خود نیستند.

پولادگر تاکید کرد: این فدراسیون دارای امکانات خوبی است و این ورزش رونق زیادی دارد و امروز خوشرنگ ترین مدال را در المپیک کسب کرده است. امیدوارم هم فروغی عنوان خود را در المپیک پاریس تکرار کند همه این اتفاق با تعداد بیشتر برای سایر تیراندازان بیفتد‌. 


وی یادآوری کرد: سطح توقع مردم، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیراندازی بالا رفته است. با رکود فراز و نشیب‌هایی که وجود داشته، امیدوارم قهرمانی‌ها و اردو‌ها روی ریل خود قرار بگیرند و آن را در بازی‌های آسیایی چین لمس کنیم . همه انتظار دارند هم در بازی های آسیایی و هم المپیک نتایج خوبی بگیرید.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش یادآوری کرد: همه می‌دانیم در بحث بودجه کم لطفی شد و دوستان در مجلس رقمی را تقسیم کردند و ما نفهمیدیم بر چه اساس و قاعده بوده و هر موقع اعتراض می کنیم از ما دلگیر می شوند. هنوز نمی‌دانیم چرا رشته ای که مدال المپیک دارد در این لیست وجود ندارد اما یک رشته بومی رقم قابل توجهی را دریافت می کند. انشالله همه تلاش می کند تا پشتیبانی لازم صورت گیرد و توقعات در رویدادهای پیش رو محقق شود.

وی تصریح کرد: درخواست دارم این رشته در پارا تحت پوشش فدراسیون باشد. در پارالمپیک مدال های ارزشمندی توسط ورزشکاران به دست امده و جای این رشته در فدراسیون تیراندازی خالی است و آنها عضو خانواده تیراندازی هستند. 

پولادگر در پایان گفت: این یک مجمع دوسالانه است و از همه شما برای تلاشی که برای رشد این رشته در حوزه همگانی و قهرمانی داشتید، تشکر می کنم و امیدوارم همواره شاهد درخشش ورزشکاران در این رشته باشیم. در تیراندازی به دلیل شرایط برگزاری مسابقات آن، بانوان امکان حضور در میادین بین المللی را داشتند و بانوان در این رشته درخشیدند.

وی با اشاره به بدهی‌های مالیاتی فدراسیون گفت: در فدراسیون تکواندو، ۱۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی را وقتی پای کار قرار گرفتیم به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. در تیراندازی کسی دلسوز و پیگیر نبوده که این میزان بدهی ایجاد شده امروز با حضور سردار قربانی خیالتان راحت باشد که اتفاق خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/