پنجشنبه نهم فروردین ماه

نشست هم اندیشی روسای هیات‌های استانی و رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد

نشست هم اندیشی روسا و سرپرستان هیات‌های استانی تیراندازی و رییس و مسئولین فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست هم اندیشی روسا و سرپرستان هیات‌های استانی تیراندازی و مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور مهدی مبینی، عباس محمدی و کبری غیاثی، دبیرکل و نواب رئیس فدراسیون تیراندازی و اعضای هیات رئیسه در مشهد برگزار شد.
در این جلسه هم اندیشی، روسای هیات‌های استانی نقطه نظرات خود را در مورد موضوعات تیراندازی عنوان کردند.همچنین از حضور قربانی در استان‌ها و پیگیری موضوعات و مشکلات هیات‌های استانی قدردانی کردند.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، در پایان این هم اندیشی و پس از شنیدن نقطه نظرات روسای هیات‌های استانی اظهار داشت: از آنجا که ورزش تیراندازی یک ورزش اسلامی و با توصیه پیامبر  و امام خمینی به عنوان یک امر مستحب مورد تاکید است، برای بارور شدن ابعاد معنوی ورزشکاران، مسئولین، روسای هیات‌ها و مدیران اولین جلسه مجمع را در در جوار حرم نورانی ثامن الحجج، امام رضا برگزار کردیم که مورد استقبال جمع زیادی از حاضران و روسا قرار گرفت. امیدوارم مجمع بعدی در کنار بارگاه امام حسین (ع) باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: در بحث انتقال تجارب در بین هیات‌ها تاکید زیادی دارم و هیات‌ها می‌توانند در این زمینه تبادل نظر داشته باشند. برگزاری مسابقات کشوری نیز در دستور کار قرار دارد و از پیشنهادات در این زمینه استقبال می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: کارگاه تعمیرات سلاح را نیز در هیات‌ها راه اندازی کنید. همچنین در نظر داریم در هر جلسه از هیات رییسه نیز دو نماینده از هیات‌های استانی به عنوان مهمان حضور داشته باشند.
رئیس فدراسیون تیراندازی، تاکید کرد: دو مرحله مسابقات گلوله زنی برگزار شده که با استقبال خوبی نیز همراه بود. یک‌مرحله دیگر از این مسابقات نیز در این هفته در قم  تا پایان سال نیز چهارمین مسابقه توسط فدراسیون برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: از توسعه بحث آموزش در استان‌ها استقبال می کنیم و مربیان می توانند با حضور در استان‌ها در این زمینه نقش مهمی داشته باشند. حتما مصوبات حضور من در سفرهای استانی را پیگیری کنید تا منجر به نتیجه بشود. استفاده از توانایی استانداری‌ها، سپاه، ارتش و ارگان‌ها از اقداماتی است که هیات‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند. همچنین هیات‌ها باید نخبه‌پروری و قهرمان پروری را در راس برنامه ها قرار دهند و ارتباط قوی با کمیته استعدادیابی فدراسیون برای انتخاب بهترین‌های استان داشته باشند.
انتهای پیام/