جمعه سی و یکم فروردین ماه

نشست سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با دبیر کل فدراسیون تیراندازی

نشست مسئولین فدراسیون تیراندازی و دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست مسئولین فدراسیون تیراندازی و دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی، دکتر سید مناف هاشمی، دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو، دکتر نصراله سجادی، مشاور رئیس، دکترفرهادی‌زاد، نائب رئیس کمیته و دکتر پاکدل، سرپرست آکادمی ملی المپیک حضور داشتند.

در ابتدا مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت:هدف از برگزاری این نشست‌های تخصصی بررسی وضعیت فدراسیون‌های کاندید برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو و  چگونگی شرایط، امکانات، اردوها و دغدغه‌های مسئولین فدراسیون و کادر فنی است تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در حد توان بتوانند جهت برطرف نمودن آنها اقدام نمایند.

سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو تصریح کرد:هدف ما اعزام کاروانی کیفی به این بازی‌ها است و با تمام توان در کنار فدراسیون‌های اعزامی  خواهیم بود تا این عزیزان دغدغهای در برگزاری اردو‌ها  و آماده‌سازی نفرات خود نداشته باشند و تحت نظر و حمایت مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک باشند و در خصوص اردوها و تورنمنت‌های برون مرزی بررسی‌های لازم و تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.

در ادامه مهدی مبینی دبیر کل فدراسیون تیراندازی ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک، برنامه جامعی از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان تا آستانه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی ارائه داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضربهترین مربیان را برای هدایت تیم‌های ملی تیراندازی در نظر گرفتیم و اوایل سال آینده رقابت‌های جام جهانی باکو را داریم  که  تقریبا ترکیب نهایی نفرات اعزامی به هانگژو مشخص می‌شود.

دبیر کل فدراسیون تیراندازی افزود: مشکل فشنگ ملی‌پوشان ما پا برجاست لذا اگر بتوانیم با حمایت مسئولان راهی اردوی آلمان شویم خیلی برای ملی‌پوشان تیراندازی مفید خواهد بود و تاثیر بسزایی در نتیجه گیری آنها در هانگژو خواهد داشت.

در خاتمه مقرر شد تا مشکل فشنگ تیم ملی تیراندازی و دستورالعمل مشترک وزیر ورزش و وزیر دفاع در نشستی مشترک مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.