پنجشنبه نهم فروردین ماه

پایان مرحله پنجم مسابقات آزاد استان اصفهان

مرحله پنجم مسابقات آزاد استان اصفهان به مناسبت آغاز دهه دوم فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س)، به نام حضرت فاطمه زهرا (س) نام گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان اصفهان، مرحله پنجم مسابقات آزاد استان اصفهان روز پنجشنبه، 24 آذر ماه در طی ۴ راند با حضور ۴۰ تیرانداز، در دو رده سنی نوجوانان جوانان وبزرگسالان، و همچنین مسابقه فینال برای رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن تیراندازی شهید زرین برگزار شد.

در پایان مرحله پنجم مسابقات آزاد در رشته تپانچه بزرگسالان امین شیران، امین کلانی و محمد موسویان اول تا سوم شدند و در بخش جوانان و نوجوانان به ترتیب عرفان معتمدی، علیرضا غفاری و علی مؤذنی نفرات برتر این دیدار بودند.

در رشته تپانچه بادی بزگسالان به ترتیب محدثه فرهادیان، زهرا بهرامی و مریم نادری‌فر و در رده سنی جوانان و نوجوانان، عسل السادات سجادیه، زهرا صادقی و زهرا ستار بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

 در رشته تفنگ بزرگسال به ترتیب بامشاد رضایتمند و امین ادیبی مقام اول و دوم را کسب کردند و همچنین در رده سنی جوانان و نوجوانان میثم نافعی جایگاه اول را به خود اختصاص داد، سجاد عزیزخانی در رده دوم ایستاد و ماهان سلیمیان عنوان سوم را به دست آورد.

در رشته تفنگ بادی بزرگسالان فاطمه امینی مقام اول را کسب کرد و نرگس حسینیان و نفیسه عطایی به ترتیب دوم  و سوم شدند. در رده سنی نوجوانان و جوانان به ترتیب فاطمه اسماعیلی، زهرا قوی دل و مهدیس تقی بیگی برگزیدگان برتر این دیدار شدند.

در فینال رشته تپانچه بادی عسل السادات سجادیه موفق شد با نتیجه 16 بر 13 کیمیا علیخانی را شکست دهد و عنوان نخست را از آن خود کند و کیمیا علیخانی، زهرا صادقی به ‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در فینال رشته تفنگ بادی زهرا قوی دل با نتیجه 16 بر 12 توانست فاطمه اسماعیلی را شکست دهد و مقام اول را بدست آورد، فاطمه اسماعیلی و مهدیس تقی بیگی نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات، مصطفی فروغی، سرداور، ملیحه استکی، داور، رضانصر، داورRTS بودند و فهیمه جنید، سرداور فینال و مسئول برگزاری مسابقات بود.

انتهای پیام/