جمعه دهم فروردین ماه

مبینی: انتظار داریم شاهد کسب سهمیه‌های بیشتری باشیم/استان آذربایجان‌غربی ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت‌ در بحث زیرساختی و قهرمانی از قهرمانان تحت پوشش خود، قرارمی‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد و شاهد رقابت سالمی بین دو کاندیدا بودیم.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی از استان‌های با پتانسیل و ظرفیت بالا در رشته تیراندازی است و شاهد حضور قهرمانان بنامی از این استان در تیم‌های ملی هستیم بطوریکه در مسابقات جهانی اخیر "ثمین غلامی" و "ساینا تیموری" به عنوان تیرانداز و "سولماز نقی‌لو" به عنوان مربی از این استان اعزام شده بودند که در رقابت‌ها درخشان ظاهر شدند.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص مسابقات بین‌المللی و جهانی پیش روی تیراندازی کشورمان گفت: مسابقات جام جهانی اندونزی در رشته تفنگ و تپانچه در بهمن‌ماه سال جاری، مسابقه جهانی در اردیبهشت سال آینده و مسابقات کسب سهمیه المپیک در مردادماه سال آینده برگزار خواهدشد که با انتخاب کمیته فنی، نفرات اعزامی به مسابقات انتخاب خواهند شد و انتظار داریم بتوانیم بعد از کسب اولین سهمیه بانوان ورزشکار کشور برای المپیک از رشته تیراندازی، شاهد کسب سهمیه‌های بیشتر نیز باشیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی درخصوص مسابقات پیش روی کشوری نیز گفت: هم اکنون مسابقات آزاد، مسابقات لیگ برتر و مسابقات دسته یک در حال برگزاری است و رقابت‌های اهداف پروازی نیز هر سه هفته یکبار در حال برگزاری است و با نتایج کسب شده، نفرات برتر برای اردوهای تیم‌های ملی انتخاب خواهندشد و در این رقابت‌ها نیز شاهد حضور قدرتمندانه نمایندگان استان آذربایجان‌غربی بخصوص در لیگ برتر هستیم.

مبینی در پایان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت زیرساختی و قهرمانی از قهرمانان تحت پوشش قرارمی‌دهد و با توجه به پتانسیل‌های بالای استان آذربایجان‌غربی و اینکه این استان یکی از پنج استان برتر کشور از لحاظ زیرساخت و قهرمانی است، نگاه ویژه‌ای به این استان داریم تا این روند در استان ادامه یابد و خوشحالیم با انتخاب رئیس جدید که خود سابقه درخشانی در تیراندازی دارد شاهد افتخارات بیشتری از این استان باشیم.

انتهای پیام/