جمعه دهم فروردین ماه

هفته پایانی لیگ تیراندازی استان قم برگزار شد

هفته پایانی هفتمین دوره لیگ تیراندازی استان قم در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین برگزار شد و در رشته تفنگ تیم سوفار و در رشته تپانچه تیم صنایع سنگ جهان‌نما به قهرمانی رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پایانی هفتمین دوره رقابت‌های لیگ تیراندازی استان قم، روز (شنبه) 9 بهمن‌ماه در دو بخش تفنگ و تپانچه 10 متر بادی برگزار شد که در رشته تفنگ بادی تیم‌های سوفار و پیشرو در مقابل تیم‌های شهید زرین و آتیه‌داران به برتری رسیدند و در بخش تپانچه بادی نیز تیم‌های صنایع سنگ جهان‌نما و ستارگان موفق به شکست حریفان خود اوج و آذرخش شدند، ضمنا تیم شهید لطفی در هفته پایانی در بخش تفنگ استراحت داشت.

گفتنی است در بخش تیمی این مسابقات در رشته تپانچه تیم صنایع سنگ جهان‌نما مقام اول و تیمهای ستارگان و اوج به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در بخش تفنگ نیز تیم سوفار مقام اول، پیشرو دوم و تیم شهید مهدی لطفی نیاسر نیز مقام سوم این رقابت‌ها را کسب نمودند.

در رده‌بندی نهایی هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش انفرادی رشته تفنگ، هادی غرباقی از تیم شهید مهدی لطفی نیاسر مقام اول، علیرضا دانشور از تیم آتیهداران مقام دوم و حامد غرباقی از تیم پیشرو مقام سوم را کسب نمودند.

در همین بخش و در رشته تپانچه، محمود جعفرغفار از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام اول، خدیجه هاشمی از تیم ستارگان مقام دوم و مهدی نیسی‌پور از تیم اوج مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

هفتمین دوره رقابت‌های لیگ تیراندازی استان قم با حضور 5 تیم در رشته تفنگ و 4 تیم در رشته تپانچه و حضور بیش از 25 ورزشکار از 13 آذر شروع و در تاریخ 9 بهمن‌ماه سال جاری پایان یافت.