چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

دیدار مرتضی قربانی با استاندار و سرپرست ورزش و جوانان استان البرز

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با سفر به استان البرز با مجتبی عبدالهی، استاندار و بهزاد فروغی، سرپرست ورزش و جوانان استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در سفری یک روزه مرتضی قربانی به استان البرز که دیروز (چهارشنبه)، ۱۶ آذر ماه انجام شد، وی به همراه محمد خالقی، رئیس هیئت تیراندازی استان البرز با مجتبی عبدالهی، استاندار  البرز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موافقت شد ۵ زمین اهداف پروازی در ۵ نقطه استان احداث شود تا استان‌های هم‌جوار نیز از این امکانات بهره‌مند شوند. همچنین در این دیدار مقرر شد یک‌سالن ۵۰ خط در مجموعه انقلاب کرج نیز احداث شود.

از دیگر موضوعات مطرح شده تهیه ۵۰ سلاح برای هیات تیراندازی استان بود تا به این ترتیب تعداد زیادی از جوانان البرز از این امکانات استفاده کنند.

در ادامه این سفر، ریاست فدراسیون تیراندازی به‌همراه محمد خالقی با بهزاد فروغی، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان البرز نیز دیداری داشتند که مقرر شد معاون عمران اداره ورزش و جوانان استان البرز در خصوص جانمایی زمین اهداف پروازی و سالن ۵۰ خط تیراندازی در استان البرز کارهای لازم را انجام دهند.

همچنین قرار شد این اداره کل مستقیما پیگیری مصوبات انجام شده بین استانداری البرز و فدراسیون تیراندازی باشد.