جمعه دهم فروردین ماه

هفته ششم لیگ برتر و دسته یک بادی بانوان برگزار می‌شود

هفته ششم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 17 آذر و هفته ششم لیگ برتر بانوان جمعه 18 آذرماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفته ششم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی هیئت کرمان برگزار می‌شود،  هیات البرز برابر شهید زین‌الدین قم قرار می‌گیرد، آتبین با مقاومت دیدار می‌کند، هیئت فارس و فولاد هرمزگان نیز به ترتیب به مصاف هیئت مازندران و هیئت کرمان می‌روند.

در هفته ششم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی دریاچه ارومیه، تیم‌های دانشگاه آزاد با سپاهان، مقاومت با تیگرا، نزاجا با برلیان 22 و دریاچه ارومیه با شهید زین‌الدین قم دیدار خواهند کرد.

همچنین در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه ب که به میزبانی شهرداری فردیس برگزار می‌شود، کوثر قزوین با دانشگاه آزاد و هیئت تهران با تیگرا رقابت خواهند کرد. هیئت هرمزگان نیز در این هفته قرعه استراحت دارد.

در هفته ششم لیگ دسته یک تفنگ نیز که به میزبانی پاس برگزار می‌شود، خلیج بوشهر و هیئت همدان به حفاری و پاس می‌روند. همچنین هیئت البرز با موجان، خراسان رضوی با فولاد هرمزگان و سام‌سها گستر مازندران با شهیدچمران میبد دیدار می‌کند.

گفتنی است در جریان لیگ دسته یک تپانچه مردان که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، تیم‌های حفاری و غدیر برای کسب جایگاه اول و دوم و هیئت خراسان رضوی و البرز نیز برای سوم و چهارمی رقابت می‌کنند.