پنجشنبه سی ام فروردین ماه

مرحله چهارم مسابقات آزاد استان اصفهان برگزار شد

مرحله چهارم مسابقات آزاد تیراندازی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان اصفهان، مرحله چهارم مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه بادی، جمعه، 4 آذر ماه در طی 5 راند با حضور بیش از 50 تیرانداز، در سالن تیراندازی شهید زرین برگزار شد.

در پایان مرحله چهارم مسابقات آزاد در رشته تفنگ بزرگسالان علی محمدی، محمد‌حسین صادقی و بامشاد رضایتمند اول تا سوم شدند و  در بخش جوانان و نوجوانان نیز میثم نافعی، سجاد عزیزخانی و ماهان سلیمیان عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رشته تفنگ بادی به ترتیب نفیسه عطایی، نرگس حسینیان و فاطمه گل رحیمی و در رده سنی جوانان و نوجوانان به ترتیب زهرا قوی‌دل، مهدیس تقی بیگی و آرمیتا فتوحی بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

این مسابقات در در رشته تپانچه بزرگسالان نیر پیگیری شد و در پایان این رقابت سعید سجادیان اول شد، کیارش شریفی  رد رده دوم ایستاد و محمد صالح اعرفی عنوان سوم را به دست آورد. در رده سنی جوانان و نوجوانان علی مؤذنی، علیرضا غفاری و عرفان معتمدی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در تپانچه بادی بزرگسالان محدثه فرهادیان، در جایگاه نخست ایستاد، زهرا بهرامی و مریم ناذری فرد به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند. در رده سنی جوانان و نوجوانان به ترتیب زهرا ستار، عسل سجادیه و کیمیا علیخانی برگزیدگان برتر این دیدار شدند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات، فریبا عرب، سرداور، اکرم مختاری، داور، وحید کیانی، داور rts بودند و فهیمه جنید، مسئول برگزاری مسابقات بود.

انتهای پیام/