جمعه دهم فروردین ماه

انتخاب نماینده دانشگاهی و دانش آموزی در هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی / احکام نایب رئیس، دبیر و نماینده باشگاه‌ها صادر شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی صبح امروز، سه شنبه در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی از ساعت 10:30 امروز ، سه شنبه، 24 آبان ماه با قرائت آیاتی از قرآن کریم و با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون، عباس محمدی و کبری غیاثی، نواب رئیس فدراسیون، سید سالار محمدنیا، چنگیز مسیب زاده، مرتضی ناجی، غلامعلی میرزاییان و محمد پاشا در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی مصر ارائه کرد.

دستورالعمل مربوط به آیین نامه اجرایی دوره‌های کوتاه مدت مربی‌گری و داوری و همچنین شیوه‌نامه استعدادیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در خصوص ساختار کمیته‌های تحت پوشش فدراسیون نیز بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت. 

در ادامه این جلسه دکتر غلامعلی میرزاییان به عنوان نماینده دانش آموزی و دکتر مرتضی ناجی، عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان نماینده دانشگاهی در هیات رئیس فدراسیون تیراندازی احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

گفتنی است با تصویب اعضای هیات رئیسه مهدی مبینی به عنوان دبیر کل فدراسیون تیراندازی انتخاب و این حکم توسط رئیس فدراسیون به وی اهدا شد.

همچنین احکام عباس محمدی، نایب رئیس آقایان و چنگیز مسیب‌زاده، نماینده باشگاه‌ها که پیش از این توسط مجمع انتخاب و به امضای حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان رسیده بود، توسط مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی به آنها اهدا شد.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان این جلسه گفت: برای همه عزیزان به خصوص روسای هیات‌های استانی، مربیان، داوران و ورزشکاران آرزوی سلامتی و طول عمر را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/