پنجشنبه نهم فروردین ماه

برگزاری کارگاه آموزشی اهداف پروازی توسط هیات تیراندازی استان بوشهر

کارگاه آموزشی اهداف پروازی توسط هیات تیراندازی استان بوشهر به میزبانی شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان بوشهر، کارگاه آموزشی اهداف پروازی یکشنبه 15 آبان‌ ماه توسط هیات تیراندازی استان بوشهر و به میزبانی شهرستان عسلویه برگزار شد.

حسن انصاری، مدرس این دوره به اهمیت آموزش تیراندازان اشاره کرد و گفت: این واقعیت وجود دارد که هر یک از ما باید خود، مسئولیت جستجو و جذب دانش مورد نیاز را بر عهده بگیریم، کسانی موفق‌تر هستند و می‌توانند نسبت به دیگران متمایز باشند که از نظر مهارت یادگیری، در سطحی بالاتر از دیگران قرار بگیرند.

مسؤل کمیته اهداف پروازی هیات تیراندازی استان گفت: پیش‌فرض کلیدی ما در آموزشِ مهارتِ یادگیری این است که بدانیم یادگیری، یک رویداد پیچیده‌ و غیرقابل درک ذهنی نیست بلکه یک مهارت است که با تمرین و تکرار، بهبود پیدا می‌کند و ورزشکاران خصوصاً در رشته تیراندازی که باید از لحاظ ذهنی و تمرکز آمادگی کامل داشته باشند، باید این اصول را سر لوحه خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: در دوره برگزار شده در شهرستان عسلویه مطالبی در خصوص  آموزش مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی در ماده تراپ، مقررات مربوط به حمل سلاح و مهمات کشور، تشریح قطعات و رفع عیب در سلاح های اهداف پروازی ارائه شد.

انتهای پیام/