پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ برتر و دسته یک بادی بانوان به هفته پنجم رسید

هفته پنجم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 19 آبان و هفته پنجم لیگ برتر بانوان جمعه 20 آبان‌ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته پنجم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی هیئت مازندران برگزار می‌شود،  هیات البرز برابر مقاومت قرار می‌گیرد، آتبین با هیات کرمان دیدار می‌کند، هیئت فارس و شهید زین‌الدین قم نیز به ترتیب به مصاف فولاد هرمزگان و هیئت مازندران می‌رود.

در هفته پنجم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی مقاومت، تیم‌های دانشگاه آزاد با نزاجا، مقاومت با سپاهان، دریاچه ارومیه با برلیان 22 و تیگرا با شهید زین‌الدین قم دیدار خواهند کرد.

همچنین در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی حفاری و تیگرا برگزار می‌شود، هیئت خراسان رضوی با موسسه ایثار ایلام، شهید لطفی هوافضا با حفاری و هیئت همدان نیز با سام‌سها گستر مازندران رقابت می‌کنند.

در گروه ب، تیم‌های هیئت هرمزگان و شهرداری فردیس به‌ترتیب در مقابل تیگرا و هیئت تهران قرار خواهند گرفت. کوثر قزوین نیز در این هفته قرعه استراحت دارد.

در هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ نیز که به میزبانی هیئت همدان برگزار می‌شود، خلیج بوشهر و هیئت همدان به مصاف ایثار ایلام و سام‌سهاگستر مازندران می‌روند. همچنین هیئت البرز با حفاری، خراسان رضوی با موجان و فولاد هرمزگان با شهیدچمران میبد دیدار می‌کند. پاس در این هفته استراحت دارد.