شنبه یکم اردیبهشت ماه

لیدا فریمان رئیس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی شد

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی امروز دوشنبه، 16 آبان با حضور مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در پایان لیدا فریمان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت استان آذربایجان شرقی انتخاب شد‌.

لیدا فریمان نخستین زن تاریخ ورزش ایران بود که پرچم‌داری کاروان ایران در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا را عهده‌دار شده بود.

مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی کشور در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سردار محمدی، رئیس سابق هیئت تیراندازی آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی کارهای خوبی در راستای استعدادیابی و توانمندسازی صورت گرفته است و مطمئناً نتیجه خوبی خواهد داشت.

 دبیر فدراسیون تیراندازی در ادامه افزود: روز گذشته به همراه آقای ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین ورزش استان از سالن های ورزشی میرداماد و باغشمال بازدید کردیم و نسبت به سال‌های قبل که در این استان حضور داشتم بحمدالله زیرساخت‌های مناسبی نسبت به سایر استان‌های کشور فراهم شده است، اما می توان اقدامات زیرساختی زیادی نیز در راستای بهتر شدن ورزش تیراندازی این استان انجام داد و استعدادهای موجود در استان را به خوبی شناسایی و بهره‌برداری کرد.

وی یادآوری کرد: کسی که مسئولیت این هیئت را قبول می‌کند باید پشتکار و عشق به رشته تیراندازی داشته باشد تا موفقیت‌های هیئت را به جامعه نشان دهد.

مبینی تصریح کرد: خانم فریمان افتخاری برای جامعه ورزشی کشور و استان هستند و امیدواریم با وقت و علاقه‌ای که دارند با استفاده از تخصص خود اهداف این رشته را در استان آذربایجان شرقی راهبردی کنند.

وی در ادامه گفت: این رشته در آذربایجان شرقی به لحاظ نیروی انسانی و زیرساختی پتانسیل خوب و بالایی دارد و با حضور اساتید و ورزشکاران سرشناس روزهای خوبی نیز در این استان شاهد خواهیم بود.

مبینی با تاکید بر اینکه :نگاه ما با حفظ بزرگسالان و توجه ویژه به نوجوانان و جوانان در این رشته ورزشی است، گفت: از سایر نهادهای متولی ورزش باید به خوبی استفاده شود و حلقه‌های ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی در کنار یکدیگر دارای ظرفیت فراوانی است و زیربنای استعدادیابی های دانش آموزان در مدارس بوده و آموزش و پرورش نقش بسزایی در این موضوع دارد.